Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 12:55:58 MET

W dniu 2011-03-22 12:03, Andrzej £awa pisze:

> A co pad³o? Je¶li np. g³owica, to strasznie zdarli.

Hmmm... Kurcze ju¿ dok³adnie nie pamiêtam, by³o to ponad 3 lata temu,
ale co¶ mi ¶wita, ¿e dysk sobie stuka³. A dane by³y bardzo wa¿ne. By³a
na nim baza danych (niestety 2 dni przed przegraniem bazy na serwer).
Czasy wtedy by³y jakie by³y i dopiero ogarnia³em wszystko po
poprzedniku, który bardzo zaniedba³ te kwestie. Bo jak mog³a byæ baza
danych bez kopii na dysku lokalnym (znaczy siê kopia by³a ale sprzed
ponad 3 miesiêcy). Trzeba by³o odzyskaæ dane i koniec. A 2 dni wcze¶niej
przyszed³ serwer i dopiero by³ konfigurowany. Wiêc nie zd±¿y³em baz
przekopiowaæ na niego. A by³y sobie takie 4 komputery, które obs³ugiwa³y
jakie¶ bazy i mia³y je na dysku. Co lepsze, kompy te robi³y za serwery
dla tych baz. No by³ niez³y burdel z tym wszystkim.