Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 08:05:38 MET

W dniu 2011-03-21 18:01, Kamil pisze:

> Po co?

Po to, co by sobie nie odczytali danych z dysku. Jak się pracuje w
takiej a nie innej instytucji to trzeba dbać o dane. Nie każdy
użytkownik trzyma ważne dane na serwerze, tylko w moich dokach lub co
gorsze na pulpicie.
Uwierz mi, każdy serwis komputerowy przetrzepuje dyski klientów w
poszukiwaniu filmów, muzy czy czegoś innego. Nawet jak maja dysk z
uwalona elektroniką to tacy "serwisanci" podmieniają elektronikę i
patrzą co tam ludziki mieli na dyskach