Re: Halogen z czujką ruchu i kamerą

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 15:22:34 MET

Dnia 2011-03-21, o godz. 14:16:00
"***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał(a):

> Witam
> Jest sobie budynek na terenie zamkniętym (ogrodzonym), na wprost
> drzwi jest furtka wejściowa. Nad rzwiami jest okno, chciałbym to
> wykorzystać i założyć w nim coś w rodzaju straszaka w sensie, ktoś
> pokonuje furtkę i w tym czasie włacza się halogen i np. kamera
> rejestruje to zdarzenie. Oglądałem różne oferty w internecie ale nic
> konkretnego nie wyczytałem. Jest możliwy zapis na karcie SD ale nie
> wiem jaki może być czas zapisu itd. Wiem, temat może mało zgodny z
> tematyka grupy, ale podobno są kamery z możliwością podpięcia pod
> [...]

Na początek to zrezygnuj z halogena. Tylko kamera z podświetlaniem
diodami IR. Tania kamer po włączeniu halogena zanim wyostrzy obraz to
potrwa to kilka/kilkanasice sekund. Czyli najważniejszy fragment zapisu
będzie nieczytelny. A rodzaj kamery to sprawa wtórna. Czy to będzie
analog plus rejestrator/karta czy rozwiązanie po IP czy sieci to
sprawa wtórna.

Zdrówko