Re: Halogen z czujką ruchu i kamerą

Autor: diverek <USUN_divek_TO_at_op.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 17:47:53 MET

> Na początek to zrezygnuj z halogena. Tylko kamera z podświetlaniem
> diodami IR. Tania kamer po włączeniu halogena zanim wyostrzy obraz to
> potrwa to kilka/kilkanasice sekund.

Uwierz, nie trwa to dłużej niż 2s...

Do autora wątku:
Przy zupełnej ciemności diody IR na niewiele się zdadzą - oświetlenie
będzie punktowe i mało wyraźne. Do obserwacji obszaru w świetle odbitym
IR to nie te oświetlacze i nie ta półka cenowa.

Przyjrzyj się ofercie Edimaxa, seria 30xx lub coś takiego jak IC-9000.
Zrobi zdjęcia i coś tam nawet zarejestruje w razie detekcji ruchu, może
je wysłać na zdefiniowany FTP lub zapisać lokalnie. Na Twoje potrzeby
może wystarczy, ale dla mnie to i tak będzie "lipson". Większość z nich
jest na CMOS i to nie wiadomo w jakiej wersji technologii więc może być
różnie z jakością w kiepskim oświetleniu.

Jeżeli chcesz coś profi to tylko markowa kamera IP z własnym lub
dedykowanym oprogramowaniem (dobrym i bogatym w funkcje), ale przygotuj
się na wydatek rzędu 1-1,5tys.

--
Pozdrowienia
diverek