Re: SPD i Memory -->> RAM (DDRx) w netbooku

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 14:21:23 MET

"MC" im66g5$nia$1@node2.news.atman.pl

> Nie ćwiczysz przypadkiem jakiegoś starego CPUIZ-eta?

 OK -- 1.57 CPUZ pokazuje DDR2 zarówno w Memory jak i w SPD.
 Miałem trudności w dostępie do netu -- stąd stary program.
 (BTW -- chyba nie aż taki strasznie stary)

 Od wczoraj mam łączność na odległość 400 metrów poprzez
 grube ściany. Idzie całkiem nieźle. Po wyniesieniu antenek
 na zewnątrz budynków (będą widziały się, ale I SF nie będzie
 czysta) spodziewam się doskonałej łączności.

 Teraz nawet telefon (VoIP) pracuje. BTW -- zanim VoIP
 dotrze do odległego o 400 metrów APka, pokona jeszcze
 kilka metrów (i cienkich ścian) po wiFi domowej sieci.
 Z niepojętej dla mnie przyczyny nie mogę z Apka wyciągnąć
 repitera czy wudeesu...

-=-

Więc DDR2, nie DDR3.

Czy DDR3 można zamontować w miejsce DDR2, czy to zupełnie inne RAMki?

Jakie parametry podać w sklepie, gdy będę kupował RAMki?
Pojemność i to, że to RAMki do laptopa -- tyle wiem. Co poza tym?
Trzeba podać wszystkie parametry, czy na przykład tylko szybkość
taktowania? Czy jedna kość może być dual channels?

Czy w ogóle są różne RAMki (do laptopów) o tej samej szybkości
taktowania i tej samej pojemności?

Czy to prawda, że DDR3 żre mniej energii od DDR2.

Po wymianie HDD i RAMki -- netbook zamieni się
w całkiem niezły komputerek. Jeszcze do tego
odbiornik GPS (pojawiły się tanie nawigacje z BT)
BT (może od razu 3) i można będzie bawić się...

Dzięki za podpowiedź z wersją CPUZ.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'