Halogen z czujką ruchu i kamerą

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 14:16:00 MET

Witam
Jest sobie budynek na terenie zamkniętym (ogrodzonym), na wprost drzwi jest
furtka wejściowa. Nad rzwiami jest okno, chciałbym to wykorzystać i założyć
w nim coś w rodzaju straszaka w sensie, ktoś pokonuje furtkę i w tym czasie
włacza się halogen i np. kamera rejestruje to zdarzenie. Oglądałem różne
oferty w internecie ale nic konkretnego nie wyczytałem. Jest możliwy zapis
na karcie SD ale nie wiem jaki może być czas zapisu itd. Wiem, temat może
mało zgodny z tematyka grupy, ale podobno są kamery z możliwością podpięcia
pod kompa po USB. Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się w temacie. Wiem ,
najlepiej założyć monitoring, ale ..... chwilowo w tę stronę temet nie do
ugryzienia.

Pozdrawiam