Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 11:52:10 MET

W dniu 2011-03-21 11:47, Franc pisze:
> Witam grupe,
>
> Mam dylemat zwiazany z zakupem sprzetu do nowopostajego biura - dwa kompy
> stacjonarne + laptop dla szefowej.
> Sama konfiguracja to myślę, że mały problem - zastosowania biurowe i coś na
> pewno bym wybrał.
>
> Gorzej z serwisem. Tutaj się nie znam kompletnie kto, co i jak.
> System musi działać na zasadzie - dzisiaj jest problem, jutro medluje się
> człowiek i naprawia, wymienia. Bez wysyłania kurierami, 2-tygodni
> oczekiwania.
>
> Idealne rozwiązanie to kupno sprzętu + zaawansowanej obsługi do niego.

> [...]

Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...