Płyta P67 coraz trudniejszy wybór

Autor: diverek <USUN_divek_TO_at_op.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 11:47:57 MET

Witajcie
Testów płyt na P67 coraz więcej i im więcej czytam tym bardziej nie wiem
co wybrać. Zależy mi na stabilności, dobrej wydajności w grach, niezłych
(nie ekstremalnych) możliwościach OC i cenie maksymalnie do 800zł.
ZerknÄ…Å‚em na:
http://tinyurl.com/4ga68jd
oraz
http://tinyurl.com/4fqk5jj
i powiem że mam naprawdę mieszane uczucia.
Początkowo kierowałem się w Gigabyte UD4. Teraz widzę, że generalnie
cały Gigabyte słabo wypada w testach, no może za wyjątkiem UD7, ale jej
cena jest kosmiczna i niewspółmierna do możliwości.
Pytałem ostatnio o płyty ASRock, bo w testach wypadają całkiem dobrze,
no i są zdecydowanie tańsze od konkurencji. Myślę też o MSI w wersji
GD55 i ASUSie P8P67 w wersji podstawowej i Pro.
Jakie sÄ… Wasze odczucia po tych testach?

--
Pozdrowienia
diverek