Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Franc <kanies_at_wytnijmyto.wp.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 12:00:35 MET
Message-ID: <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 21 Mar 2011 11:52:10 +0100, Kamil 'Model' napisał(a):

> Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
> wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
> czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
> to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
> w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
> skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
> było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
> karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
> przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
> razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...

Witam,

Dziękuje za informację. Właśnie o takim NBD mi b. zależy. Myślisz, że tylko
DELL ma poślizgi, czy inne firmy też tak mają (muszę przyznać, że innych
firm nie znam -jakbyś rzucił parę, poszukałbym o nich w sieci).

-- 
Franc
Received on Mon Mar 21 12:05:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 21 Mar 2011 - 12:51:03 MET