Witam grupe,
Mam dylemat zwiazany z zakupem sprzetu do nowopostajego biura - dwa kompy
stacjonarne + laptop dla szefowej.
Sama konfiguracja to myślę, że mały problem - zastosowania biurowe i coś na
pewno bym wybrał.
Gorzej z serwisem. Tutaj się nie znam kompletnie kto, co i jak.
System musi działać na zasadzie - dzisiaj jest problem, jutro medluje się
człowiek i naprawia, wymienia. Bez wysyłania kurierami, 2-tygodni
oczekiwania.
Idealne rozwiązanie to kupno sprzętu + zaawansowanej obsługi do niego.
Coś mi po głowie chodził DELL, ale to bardziej gdzieś-ktoś-coś
napisał/powiedział.
Prośba więc do Was - poradzcie/podpowiedzcie.
-- FrancReceived on Mon Mar 21 11:50:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 21 Mar 2011 - 11:51:05 MET