Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie

Autor: Franc <kanies_at_wytnijmyto.wp.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 11:47:24 MET

Witam grupe,

Mam dylemat zwiazany z zakupem sprzetu do nowopostajego biura - dwa kompy
stacjonarne + laptop dla szefowej.
Sama konfiguracja to myślę, że mały problem - zastosowania biurowe i coś na
pewno bym wybrał.

Gorzej z serwisem. Tutaj się nie znam kompletnie kto, co i jak.
System musi działać na zasadzie - dzisiaj jest problem, jutro medluje się
człowiek i naprawia, wymienia. Bez wysyłania kurierami, 2-tygodni
oczekiwania.

Idealne rozwiązanie to kupno sprzętu + zaawansowanej obsługi do niego.

Coś mi po głowie chodził DELL, ale to bardziej gdzieś-ktoś-coś
napisał/powiedział.

Prośba więc do Was - poradzcie/podpowiedzcie.

--
Franc