Re: jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 09:56:28 MET

Uytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisa w wiadomoci
news:ilsu0o$soa$1@news.onet.pl...

> O, i taka postawa jest godna pochwaly, Gdy pracowalem w takim "urzedzie' i
> musialem walczyc o kase, powiedzialem wprost, ze z g**na miodu nie ukreca,
> i albo pomoga mi w zdobyciu kasy na sprzet albo sie rozstajemy, bez zalu z
> mojej strony, bo ja sznurkiem sieci nie bede latal. I rzeby cos z biznesu
> mozna bylo wyjac, to najpierw trzeba wlozyc. I zrobilem piekna
> strukturalna siec, jeden porzadny zarzadzalny switch zamiast 20 dlinkow
> rozrzuconych po pokojach, 4 porzadne serwery, kilkadziesiat kompow
> firmowych z trzyletnim serwisem NBD.

Jak to zrobie. Pom innym kolegom,
jak zasugerowa wydanie przez urzd z grubsza 0.5mln zotych
(chyba ze gminny to 0.2 mln z)
na szczytny cel. (i to jak sugerujesz, od rki - cud prawie).

Artur(m)
ps. ostatnio, ze rde dobrze poinformowanych dowiedziaem si,
e trzyletni budet dziau informatyki, redniej wielkoci miasta,
wojewdzkiego wynis 200 000(!) plnw.

Artur(m)