Re: jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: Robson <robson_at_z.pl>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 13:15:17 MET

> A to już zależy od urzędu i inwencji informatyka (np środki unijne).
> Powiem tak 95% firm chciałoby mieć taką infrastrukturę i porządek jak u
> mnie w urzędzie. Ale jak się chcieć nie chce to juz insza inszość.

O, i taka postawa jest godna pochwaly, Gdy pracowalem w takim "urzedzie'
i musialem walczyc o kase, powiedzialem wprost, ze z g**na miodu nie
ukreca, i albo pomoga mi w zdobyciu kasy na sprzet albo sie rozstajemy,
bez zalu z mojej strony, bo ja sznurkiem sieci nie bede latal. I rzeby
cos z biznesu mozna bylo wyjac, to najpierw trzeba wlozyc. I zrobilem
piekna strukturalna siec, jeden porzadny zarzadzalny switch zamiast 20
dlinkow rozrzuconych po pokojach, 4 porzadne serwery, kilkadziesiat
kompow firmowych z trzyletnim serwisem NBD.