Re: jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 11:05:47 MET

Dnia 2011-03-21, o godz. 09:56:28
"Artur\(m\)" <musicm@interia.pl> napisał(a):

> Artur(m)
> ps. ostatnio, ze źródeł dobrze poinformowanych dowiedziałem się,
> że trzyletni budżet działu informatyki, średniej wielkości miasta,
> wojewódzkiego wyniósł 200 000(!) plnów.

Tzn. Urzędu Wojewódzkiego? Oni mają tam to często rozbite na
departamenty i jednostki i zwykle dużą część kosztów w innych
budżetach. Czyli np. geodeci mają własny budżet na sprzęt i soft -
informatyka tylko pomaga określić potrzeby. Tak jest np. w mazowieckiem.
Np. często w firmach prywatnych tak jest że budżet na materiały
eksploatacyjne (tonery, płytki, papier itd.) jest przypisany do
informatyki a w UW w Warszawie jest to oddzielny budżet powielarni.
Trza prześledzić wszystkie tabelki nie tylko działu IT. No i raczej
pensje w to nie wchodzą bo 200 tysięcy to po ~5500 brutto miesięcznie
dla jednego kierownika przez 3 lata. ;-)

Zdrówko