Re: Jaki wentylator 8 cm- priorytet: cisza

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 07:16:35 MET

W dniu 15-03-2011 15:04, Q rzecze:

> dziwne - jak pod 12v halasuje, to na 5v powinien pojsc,

Ja wiem, że powinien. Ale on bezczelnie i na 7V nie chce
(aż z rozpaczy podpiąłem woltomierz, by sprawdzić,
czy nie machnąłem się w kabelkach). Przy włączaniu łopaty
drgną i tyle. A z wyciąganiem wniosków, że skoro hałasuje
na 12V to pójdzie na 5 bym się nie śpieszył- może na przykład
być przytarty ;-) (a swoją drogą to nowy sukinkot).

> padl mi kiedys wiatrak na procesorze, to kupilem najtanszy, tzn.:
> http://www.gral.pl/SilentiumPC+Zephyr+80_241.html

Czyli Zefirek siÄ™ sprawdza?

Aha, wczoraj jeszcze dokładnie pomierzyłem gada, bo coś
mi chudo wyglądał- i faktycznie, ma ca 13 mm grubości- to mocno
ogranicza dostępny wybór :-) Kupiłem więc jakiegoś Bestfana
Slimline (80x80x10), bo tylko taki był z cienkich.
Jak dojdzie- potestujÄ™.

--
Dominik (& kÄ…pany)