Re: Pendrive w sieci

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 07:36:59 MET

Dnia 2011-03-15, o godz. 23:41:47
"jwzw" <jwzw@interia.NOSPAM.pl> napisał(a):

> Próbowałem już czegoś takiego jak obudowa NAS z gniazdem USB i
> przyciskiem do autokopiowania, ale te urządzenia kopiują całego pena.
> Wszystko jest fajnie, jak ten pen mierzony jest w megabajtach.
>
> Nie mam już pomysłów.

Jak do tej pory mógł to być komputer to może przy tym zostań? Tylko
wrzuć tam jakąś dystrybucję linuxa. Unikniesz problemów z puchnącym
rejestrem Windows i wirusami. Katalog do którego zgrywasz dane z
pendrive-ów udostępnisz innym użytkownikom/komputerom w dowolny
właściwie sposób (samba/ftp/www/nfs czy co tam sobie wymyślisz. Starczy
używana maszynka za 100-200PLN. Zarządzanie możesz zrealizować zdalnie
więc monitor/klawiatura/mysz będzie potrzebna tylko na czas instalacji.

Zdrówko