To Upgrade or Not To Upgrade? :)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 06:34:21 MET

Witam!

Mam taką oto konfigurację:
- PROC: Intel Core 2 Duo E6600
- MB: Asus P5B Deluxe
- 4GB RAM
- GeForce7200
- 3 dyski: 2x500GB RAID 0 SATA i 1x500GB SATA na manualny backup
- zasilacz 400 W

Chciałbym uwspółcześnić ten sprzęt: przejść na Windows 7 64 bit.
Pracuje przy obróbce video i te 64 bity otwierają mi wrota do większej
ilości RAMu i mocy obliczeniowej - bardzo potrzebnych w pracy z Adobe
After Effects i Premiere. Ale nie wiem, czy jest sens i możliwość
obstawać w tej "misji" przy tej płycie głównej? Jeśli nie, to w jakim
kierunku byście mnie posłali, jaką konfigurację polecili? A jeśli tak,
to też powiedzcie jaki procek i pamięci dobrać?

Maksymalnie mógłbym na ten upgrade wydać jakieś 1500-2000 zł. Na pewno
oszczędzę na dyskach, obudowie, karcie grafiki (dokupię ją później) i
być może na zasilaczu (tu zdaję się na Waszą wiedzę). Ale co do
najważniejszych bebechów (procka, płyty, pamięci) - nie wiem zupełnie!
Wypadłem z obiegu od czasu składania ostatniego kompa i proszę Was o
jakieś wskazówki.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam - Michał.