W dniu 22.02.2011 21:00, Przemysław Ryk pisze:
> AFAIK sporadycznie i to też tylko w niektórych. Co zresztą [...]
Szczerze mówiąc, spodziewałem się po Photoshopie nieco wię-
cej. Tym bardziej, że tyle się ostatnio mówiło o tym, że za-
czyna wykorzystywać nawet GPU. A tu się nagle okazuje, że
nawet wielordzeniowych CPU nie wykorzystali do końca dobrze.
Niepotrzebnie narzekałem na GIMPa, że nie przetwarza obrazu
równolegle w większości filtrów ;)
Okazuje się, że Apple ze swoim Core Image może być do przodu,
bo generowany dynamicznie kod filtrów może wykorzystywać wie-
lowątkowość i przetwarzanie równoległe na GPU. Ciekawe jak
wygląda wydajność np. Aperture w zależności od liczby rdze-
ni i typu karty graficznej.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \........................................................../Received on Sat Mar 12 15:00:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 12 Mar 2011 - 15:51:03 MET