Re: 2 dyski i RAID - robić czy nierobić

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 18:43:35 MET

Dnia Thu, 10 Mar 2011 17:34:56 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Chyba żartujesz. Większość użytkowników właśnie nie wykorzy-
> stuje mocy obliczeniowej obecnych komputerów i uruchamia po
> jednym programie naraz, a jeżeli już nawet kilka, to minima-
> lizując każdy chwilowo nieużywany program "na pasek". Kiedyś
> można było zobaczyć jeszcze ekran zapchany szczelnie okienkami
> różnych programów, ciągle przełączanymi; dzisiaj w byle biurze
> widać na każdym ekranie tylko zmaksymalizowaną przeglądarkę
> WWW lub jakiegoś Worda.

To ja w jakimś dziwnym biurze pracuję... Nie mówię już o swoim stanowisku,
bo tam zawsze fafnaście narzędzi, ale u koleżanek z działu standardem jest
Outlook, Word, Excel, system CRM, przeglądarka zdjęć, komunikator, w
przeglądarce minimum po 5 - 8 kart, często gęsto klient FTP

> Osobiście uważam, że nie należy używać RAID 0. Należy używać
> *oszczędnych* programów, których główne pliki wykonywalne
> mają po kilka megabajtów objętości i nie trzeba ciągle stro-
> nicować ich na dysk. Typowy, normalnie używany komputer śred-
> niej klasy działa szybko i wygodnie nawet bez macierzy.

Powiedz to jeszcze producentom oprogramowania. O swoich zastosowaniach nawet
nie mówię, bo ja sobie akurat stosowanie RAID0 bardzo chwalę. :)

[ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze.                ]
[                                                  (Nicholas de Cohamfort) ]