Re: Jaka plyta glówna i RAM na slot AM3 zebym mial 16GB RAM?

Autor: maX <averwywalto_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 22:01:18 MET

Uzytkownik "Zeman" <zemanpg@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:eac1a458-c083-41fd-a458-dbbe40b2e9c1@p3g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

Np. zwykle Goodramy 1333 chodza na defaultowym napieciu na 1600:
http://pclab.pl/art41568-33.html
A cena zdecydowanie nizsza od modulów 1600:
http://www.proline.pl/?p=GR1333D364L9/8GDC

> Czy mam rozumiec ze pamieci wolniejsze 1333 sa stabilniejsze niz 1600?
> Czt to jakas regula?

Nie tyle stabilniejsze co, jak pisalem, sprawiaja mniej ewentualnych
problemów w konfiguracji 4x4. Np. kupisz pamieci 1600 i moze sie zdarzyc ze
beda one dzialac bez problemów w 4x4, ale tylko z zegarem 1333, a przy 1600
beda niestabilne.