Re: Aristo prestige 1810 padła grafika po raz drugi

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 22:04:25 MET

On 27 Lut, 10:32, Sebastian Biały <h...@poczta.onet.pl> wrote:
> Kupi opalark , foli aluminiow i topnik.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=CgTbkTK2iwk&feature=related
>
> Wiele serwis w robi co *bardzo* podobnego za te 400z .

Coś się naprawiło ale nie do końca.
Rozebrałem dziada do śrubki, wyczyściłem i złożyłem z powrotem, zaczął
działać.
Niestety przy odpalaniu windy ekran się rozsypuje i system zdycha. Po
odpaleniu trybu awaryjnego wszystko jest ok.
Zrobiłem reinstalację, wszystko szło bez zarzutu, service pack,
sterowniki itp. Wywalił się przy instalacji sterowników od grafiki
(znów kaszana na ekranie i zwis).
Wygląda na to, że wywala się przy odpaleniu wyższej rozdzielczości...

Czy to oznacza, że grafika jest udupiona? Czy potraktowanie opalarką
może pomóc?
Hilfe :>
L.