Re: dzielenie dysku

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 20:43:56 MET

"Przesmiewca" napisał:

> Mozna tak samo, wiec nie widze wyroznika.

No cóż, szamani stawiający diagnozy na podstawie wnętrzności zarżniętego
kozła byli też byli szanowani. Wśród ludów pierwotnych.
Ja jednak uważam, że udzielając porad w zakresie dzielenia dysku, było nie
było, systemowego, warto wiedzieć, jaki ten system ma być na nim postawiony.
Niepodanie tej, moim zdaniem ważnej, informacji przez pytającego było być
może niedopatrzeniem, dość delikatnie wytknietym, ale może też być odczytane
jako przejaw wręcz arogancji, pozwalającej mu mniemać, iż cała grupa ma
obowiązek wiedzieć, jakim systemem dysponuje.

JoteR