Re: Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?

Autor: Zeman <zemanpg_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 09:06:27 MET

> Skoro bardzo liczy si cena, to nie lepiej wzi pami ci 1333? Po pierwsze
> s zdecydowanie ta sze ni 1600, po drugie powinny sprawia znacznie mniej
> ewentualnych problem w przy konfiguracji 4x4. A pozatym pami ci 1333 prawie
> napewno dadz si podkr ci do 1600 (bez dodatkowych radiatork w i na
> defaultowym napi ciu).

Tzn nie chodzi mi o to zeby mocno zejsc w dol z cena niz najtansze
kosci 1600MHz, 700-850zl jestem w stanie dac, bardziej mialem na mysli
to, ze po nic mi wydawac dodatkowe kilkaset zl tylko po to zeby kupic
kosci na ktore overclockerzy wybaluszaja oczy ;) Poprostu najtansze
ktore beda kompatybilne i stabilne.

Czy mam rozumiec ze pamieci wolniejsze 1333 sa stabilniejsze niz 1600?
Czt to jakas regula?

http://download.gigabyte.eu/FileList/Memory/mb_memory_ga-890fxa-ud5.pdf
w kolumnie SIZE dla predkosci 1333 jest tylko HMT351U6AFR8C-H9 jakies
kosci HYNIX, nie wiadomo gdzie to dostac i po ile.

Dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam,
Zeman