Re: dzielenie dysku

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 14:44:24 MET

Uytkownik "Przesmiewca" napisa w wiadomoci grup
> Jak masz nagrany material ze swoimi dziecmi, a one za 20 lat zechca sobie
> obejrzec
> jak byly male to powiedza - tato, a czemu taka kwasiarska jakosc? no bo synu
> to ze wzgledu na maly dysk/zle rozparcelowanie partycji/moje ignoranctwo w
> temacie.

hahaha. Dobry art. Czy ciko poj, e ten podzia mi odpowiada (wszystko si
mieci)? Za 20 lat 1080p z bitrate na poziomie 30 Mbit/s to bdzie kiepska
jako. Odbiorniki UHD bd na mietnisku. Ile masz nagranego jednorazowego
materiau? 1,5 h? Wic wychodzi tak 7 Mbit/s (wic dobra jako przy
kompresowaniu w 2 przebiegach). Zobacz ile maj trailery filmw

> A za 20 lat wieksza rozdzielczosc, inne odbiorniki etc. tylko uwydatnia jaka
> badziewna kopia dysponujesz.

To czemu nie nagrywasz bez kompresji?

> Takie rzeczy to sie trzyma w najlepszej z mozliwych jakosci a nie tnie na
> wielkosc
> jakis plytek dvd czy cd.

TO trzymaj na swoim dysku, tylko potem nie biadol, jak padnie.