Re: dzielenie dysku

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 14:26:06 MET

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

>Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
>>

>Masz platformę z kanałami HD? Narzekasz tam na jakość? Jak nie to nie zauważysz
>w swoim materiale.

Jak masz nagrany material ze swoimi dziecmi, a one za 20 lat zechca sobie obejrzec
jak byly male to powiedza - tato, a czemu taka kwasiarska jakosc? no bo synu
to ze wzgledu na maly dysk/zle rozparcelowanie partycji/moje ignoranctwo w temacie.
A za 20 lat wieksza rozdzielczosc, inne odbiorniki etc. tylko uwydatnia jaka
badziewna kopia dysponujesz.
Jakakolwiek rekompresja materialu video i ponowna kompresja to porazka na maksa,
Takie rzeczy to sie trzyma w najlepszej z mozliwych jakosci a nie tnie na wielkosc
jakis plytek dvd czy cd.