Re: dzielenie dysku

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 15:10:43 MET

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

>hahaha. Dobry żart. Czy ciężko pojąć, że ten podział mi odpowiada (wszystko się
>mieści)?

A czy ja gdzies neguje Twoj podzial? Juz napisalem w tym watku,
ze to indywidualna sprawa dopasowana do charakteru pracy czy wlasnych
innych preferencji.

>Za 20 lat 1080p z bitrate na poziomie 30 Mbit/s to będzie kiepska
>jakość.

Dlatego juz dzis lepiej zadbac, zeby materialy za x lat odstawaly jakoscia
jak najmniej. Chyba, ze Ci na nich nie zalezy.

> Odbiorniki UHD będą na śmietnisku. Ile masz nagranego jednorazowego
>materiału? 1,5 h? Więc wychodzi tak 7 Mbit/s (więc dobra jakość przy
>kompresowaniu w 2 przebiegach). Zobacz ile mają trailery filmów

Przypominam, ze rozmawialismy o rekompresji.

>To czemu nie nagrywasz bez kompresji?

Bo sa formaty z kompresja bezstratna.

>TO trzymaj na swoim dysku, tylko potem nie biadol, jak padnie.

Nie trzymam tego na dysku, tylko dyskach. Po drugie
mozna trzymac tez na dvd, ale kto kaze ze 1dvd=caly material?