Re: Monitor długo się włącza

Autor: Przesmiewca <przesmiewca_at_vpp.com.pl>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 18:43:53 MET

Kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

>Aczkolwiek dosc irytujace jest podejscie dosc sporej grupy znajomych,
>szczegolnie ze cos co w ich mniemaniu jest drobiazgiem, zajmuje nieraz
>dwa wieczory. Na szczescie wyeliminowalem juz wiekszosc takich kolegow
>odzywajacych sie raz na rok, bo komputer piszczy.

Ja tak mialem w pracy, jak jeszcze zajmowalem sie serwisem w firmie.
W pewnym momencie mialem dosc robienia kompow za flaszke, wiec zaczalem mowic,
ze w pracy nie mam czasu ,za to chetnie moge po godzinach... dajac
delikatnie do zrozumienia, ze za darmo robic nie bede. Dosc szybko towarzystwo
darmowej roboty sie rozpierzchlo