Re: Monitor długo się włącza

Autor: Przesmiewca <przesmiewca_at_vpp.com.pl>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 18:50:40 MET

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

>Bo informatyk dla większości ludzi potrafi diagnozować i naprawiać sprzęt,
>przeinstalować system, wywalić wirusy i na dodatek robi to za pół darmo.

Mnie najbardziej rozbrajalo, jak dzwonila pani Kazia, zapytywala
o jakies skomplikowane rzeczy np. w wordzie, i bardzo sie dziwila, ze
nie jestem w stanie jej pomoc. Nieocenionym sposobem dlaczego jej nie
moge pomoc zawsze bylo porownywanie informatyka do lekarzy,
wsrod ktorych jest wiele specjalnosci - i na koniec rzucone niewinne
pytanie czy z bolem zeba idzie do kardiologa :-)