Re: Monitor długo się włącza

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 16:54:28 MET

On 23/02/2011 15:14, Przesmiewca wrote:

> Tak jak Twoja matula potrafi malowac sciany tak ci ludzie potrafia robic komputery
> - dlatego tez slowo informatyk ujalem w cudzyslow. Ale niestety ludzie wlasnie
> do takich ida, bo co bede placic 50 netto skoro syn ciotki swietnie zna komputer.
> W kontekscie "dziekuje" za "naprawe" 50 zl wydaje sie cena ogromna.

Z drugiej strony, tacy Instalatorzy Systemu Windows i inni Wymieniacze
Kart Graficznych, to wiedza "informatyczna" dosc podstawowa i
porownywalna z wymiana kola w samochodzie. Moja zona pewnie poprosi
sasiada i postawi mu piwo, zamiast placic za wizyte mechanika w domu.

Aczkolwiek dosc irytujace jest podejscie dosc sporej grupy znajomych,
szczegolnie ze cos co w ich mniemaniu jest drobiazgiem, zajmuje nieraz
dwa wieczory. Na szczescie wyeliminowalem juz wiekszosc takich kolegow
odzywajacych sie raz na rok, bo komputer piszczy.

--
Pozdrawiam
Kamil