Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora

Autor: Roger(OS) <szukajcie_at_znajdziecie.pl>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 18:38:32 MET

Dnia Wed, 23 Feb 2011 17:54:20 +0100, WiesłaW napisał(a):

<cuach>

> To znowu nieporozumienie. Płyta na P55 jest na podstawkę LGA 1156, na
> P67 na LGA 1155. W pierwszą włożysz procesor np i5 760, w drugą np
> i5 2500. Odwrotnie się nie da. Przypominam, że na chwilę obecną Intel
> ma problemy z chipsetem P67/H67 i innymi z tej serii i wycofuje płyty.
> Nie zmienia to faktu, że procesory na tę podstawkę są wydajniejsze od
> poprzedników i są w tej samej cenie.

> Jak się komuś nie spieszy radziłbym poczekać. Nie na i7, ale na poprawioną
> wersję chipsetu.

Czyta, czytam, czytam, czytam juz tak czytam od kilkunastu dobrych dni :-)
no i natrafilem na informacje - jesli kupi sie mainboard'a na P67/H67 i
!!! UWAGA !!! zarejestruje go na stronie gigabyta do 30-marca 2011 to po
wydaniu nowej plyty, z poprawionym ukladem producent bezplatnie wymieni ja
na NOWY MODEL.
Ciekawa informacja - wiec na co mam jeszcze czekac? Zamawiac juz jutro
sprzecik? Co sadzisz? Bo juz naprawde dostaje metliku w glowie od tych
wszystkich informacji czytanych nt. cpu, plyt, chipsetow, bledow z sata
itd...

--
Pozdrawiam
Roger(OS)