Re: [OT] Re: notebook do 3 tysiecy PLN

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 17:50:35 MET

Dnia 19-02-2011 o 21:27 I.Tichy napisał na pl.comp.pecet:

> Ten polecony Samsung (konkretnie chodzi o grafike) wyglada mi jak na
> czyszczenie magazynow

Możesz jaśniej? Nie rozumiem co ma grafika (karta graficzna?) do
czyszczenia magazynów?
Jeśli chodzi o kartę graficzną dla "nie gracza" to ta, jest mocno
na wyrost.
Tak prawdę mówiąc, już po drugim Twoim poście, nie wiem o co Tobie
chodzi. Ma się łatwo wymawiać nazwę notebooka? To dla kogoś
niepełnosprawnego? Ktoś na grupie zaproponował zamiast laptopa
drukarkę?

--
WiesłaW
Opera Mail