Re: [OT] Re: notebook do 3 tysiecy PLN

Autor: I.Tichy <itichy_at_itichy.pl>
Data: Sat 19 Feb 2011 - 21:27:45 MET

"Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał(a):

>A co niby złego jest w Samsungu? Mamy rok 2011 a nie 1985, made in Korea
>czy made in Taiwan to dziś napisy które wskazują na dobrą jakość raczej.

Nie chodzi o napis ale o przedmiot. Nic nie mam do Samsunga jesli chodzi
np. o TV czy monitor.Ale juz jesli mowimy o drukarakch Samsunga
to porazka na calej linii. Do HDD tez mam pewne zastrzezenia, dlatego
notebook nie kojarzy mi sie zbyt dobrze (byc moze nieslusznie, nie przecze).
Ten polecony Samsung (konkretnie chodzi o grafike) wyglada mi jak na
czyszczenie magazynow i stad moje pytanie o alternatywe. Bo chyba jest,
czy teraz to Samsung bije rekordy sprzedazy?