Re: [OT] Re: notebook do 3 tysiecy PLN

Autor: I.Tichy <itichy_at_itichy.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 19:21:40 MET

Wies³aW <nawu@usun.poczta.onet.pl> napisa³(a):

>Mo¿esz ja¶niej? Nie rozumiem co ma grafika (karta graficzna?) do
>czyszczenia magazynów?

To, ze sa juz z nowszych serii, a "czyszczenie magazynow"
jest kolokwilanym okresleniem podkreslajacym nie najswiezszy chipset.
Nie slyszales?

>Je¶li chodzi o kartê graficzn± dla "nie gracza" to ta, jest mocno
>na wyrost.

Nie twierdze, ze nie jest, ale sa szybsze i nie drozsze, wiec po co mam
wchodzic w cos co odchodzi?

>Tak prawdê mówi±c, ju¿ po drugim Twoim po¶cie, nie wiem o co Tobie
>chodzi. Ma siê ³atwo wymawiaæ nazwê notebooka? To dla kogo¶
>niepe³nosprawnego? Kto¶ na grupie zaproponowa³ zamiast laptopa
>drukarkê?

To przeczytaj jeszcze raz poprzedni post o co mi chodzi, to moze zrozumiesz.
Podpowiem: jak notebooki Samsunga sa tak samo trwale jak ich drukarki, to
dziekuje. Zrozumiales teraz czy dalej bedziesz pisal cos o trudnosci w wymowie
i dziwnych zamianach?

Doceniam Twoja propozycje sprzetu za co mowie dziekuje, ale nie rozumiem dalszej tej dyskusji.
Spytalem o cos innego nie Samsung, to komus sie to nie spodobalo.
Sorry, ale ja potrzebuje alternatywy, cos, z czego bede mogl wybierac a nie kupowac
od razu sprzet polecony przez 1 czy 2 osoby na grupie. Nie wiem czy Ty tak kupujesz, bo ja nie.