Re: Szukam obudowy lub urzÄ…dzenia

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 19:32:11 MET

Patryk WÅ‚os pisze:
> Witam
>
> Poszukuję obudowy na 8 dysków 3.5'' - tak naprawdę dokładna liczba
> dysków nie jest istotna, chodzi mi po prostu o to, aby weszło ich jak
> najwięcej.
>
> Znalazłem natomiast takie urządzenia na 8 dysków, zamknięte w obudowach
> formatu 15 x 34 x 34 cm:
>
> http://www.sansdigital.com/towerraid-plus/tr8mp.html
>
> http://www.via.com.tw/en/products/embedded/ProductDetail.jsp?productLine=2&motherboard_id=101
>

> Niestety żadne z nich nie jest dostępne w Polsce, stąd szukam czegoś
> podobnego.

> [...]

Sprawdź stronę Epa systemy:
np: http://www.epasystemy.pl/pl/proware-sb-3164-g1a3.html

kiedyś kupiłem od nich obudowę 4U na 16 dysków SATA. Kosztowała ok 3kzł.
Z dwa lata temu zakupiłem obudowę Chenbro (chassis) 3U na 12 dysków z
backplanem scsi. Kosztowała mnie śmieszne pieniądze, około 160 zł !!!
Znalazłem taką ofertę na ceneo. Być może jakaś wyprzedaż.

--
pozdrawiam
Piotr