Szukam obudowy lub urzÄ…dzenia

Autor: Patryk WÅ‚os <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 13:42:10 MET

Witam

Poszukuję obudowy na 8 dysków 3.5'' - tak naprawdę dokładna liczba
dysków nie jest istotna, chodzi mi po prostu o to, aby weszło ich jak
najwięcej.

Znalazłem natomiast takie urządzenia na 8 dysków, zamknięte w obudowach
formatu 15 x 34 x 34 cm:

http://www.sansdigital.com/towerraid-plus/tr8mp.html

http://www.via.com.tw/en/products/embedded/ProductDetail.jsp?productLine=2&motherboard_id=101

Niestety żadne z nich nie jest dostępne w Polsce, stąd szukam czegoś
podobnego.

Na czym mi zależy:

- niewielkie rozmiary per 1TB
- jak najwięcej dysków w pojedynczym urządzeniu
- sensowna cena

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Zaznaczam, że interesują mnie zarówno same obudowy (np. do płyt
Mini-ITX), jak i gotowe urządzenia, aktywne (z płytą główną), oraz
pasywne (np. pudło na 8 dysków z samym kontrolerem USB).

Patryk