Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora

Autor: Roger(OS) <szukajcie_at_znajdziecie.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 19:25:01 MET

Dnia Fri, 18 Feb 2011 18:59:19 +0100, Karol Y napisał(a):

> A jak w wyborze grafiki ma pomóc podanie częstotliwości z jaką grasz w
> gry? Co za różnica czy co tydzień, czy raz na 10 lat, jak to ma być
> najnowsza gra.

Nie chce byc zrzedliwy, ale jak narazie nie dostalem ani jednej konkretnej
odpowieddzi tylko same "belkoty"...

Czestotliwosc grania w gry podaje ze wzgledu iz nie jest to najwazniejsze !
Podaje by zaznaczyc, ze w gry NIE GRAM !

Zaznaczam, ze ma byc porzadna, ze wzg. na zywotnosc takiego podzespolu -
jesli dzisiaj kupie porzadna karte to i za 4lata wlacze na niej jakas
"mniej wymagajaca" gierke czy program graficzny albo sprzedam za dobry
pieniadz.

Monitory mam 24" i 22" jesli to gra role- odpowiednio 1920x1080 i
1920x1200 pracuja w natywnej rozdzielczosci.

--
Pozdrawiam