Gigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomoc

Autor: denrike <novak6_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 14:16:07 MET

Witam

Mam problem z kartą graficzną Gigabyte HD5770 Silent Pipe 1GB.

Mianowicie od pierwszych chwil użytkowania, podczas wyświetlania
grafiki 3D po kilku minutach można zauważyć migotanie ekranu, potem
szare, pionowe pasy, potem już tylko czarny ekran i nie reagujący
komputer.

Temperatura pracy karty to wg. softu od ATI ok. 49 stopni Celsjusza,
wg HDMonitor ok. 55 (przy otwartej obudowie tak samo).

Grafikę sprawdzałem na sterownikach 11.1 i na 8.741.

Konfiguracja komputera: MOBO - Gigabyte P35-S3L (BIOS F8), Intel
Q9550, Ram 4 GB Kingmax DDR2, Windows 7 64 bit HP, zasilacz Silver
Power 500 Watt.

Obstawiam zasilacz, ale chciałbym się upewnić, żeby bez sensu kilkuset
zł nie wydawać. Nie mam zielonego pojęcia jak powinny prawidłowe
napięcia wyglądać, ale HWmonitor podaje dla mojego komputera
następujące cyfry:

Voltage 0 0.98 Volts [0x3D] (CPU VCORE)
Voltage 1 1.87 Volts [0x75] (VIN1)
Voltage 2 3.34 Volts [0xD1] (+3.3V)
Voltage 3 4.87 Volts [0xB5] (+5V)
Voltage 4 3.52 Volts [0x37] (+12V)
Voltage 6 -4.99 Volts [0x4E] (-5V)
Voltage 7 5.35 Volts [0xC7] (+5V VCCH)
Voltage 8 3.31 Volts [0xCF] (VBAT)

PS. Dodatkowo sprawdziłem kartę Furmarkiem. Zawsze ten sam problem,
czyli migotanie + pasy + restart przy rożnych temperaturach:
1 - 75 stopni,
2 - 61 stopni,
3 - 53 stopnie,
4 - 86 stopni.