Re: Jaka platformę na dzi¶ - raczej nie mam czasu czekać

Autor: diverek <USUN_divek_TO_at_op.pl>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 14:15:20 MET

W dniu 2011-02-15 14:06, Szymon von Ulezalka pisze:

> ztcw ivory bridge /nastepca sandy bridge/ ma dzialac na 1155- ale
> tylko z chipsetami p67/h67 i z aktualizowanym biosem.
> ile dyskow i napedow zamierzasz miec w owym kompie? bo moze sie
> okazac, ze ow blad w czipsetach ciebie nie dotyczy (poszukaj sobie
> szczegolow- jesli podlaczysz dysk/dvd do portow sata3 badz do 2 portow
> sata2- wtedy nic nie bedzie, nie bedzie obnizonej wydajnosci etc.
> zreszta- dowiedz sie od sprzedawcy, czy mozesz np kupic zestaw teraz i
> pozniej najwyzej odeslac plytke glowna do wymiany na ta z poprawionym
> czipsetem- zawsze warto sie zapytac, to nic nie boli).

Hmm nie jestem aż tak w temacie, ale no je¶li to rzeczywi¶cie byłaby
prawda to chyba byłoby nieĽle. Podobno Ivory ma siedzieć na 2011? Czy
się mylę?
My¶lałem wła¶nie o płycie na P67. Napędy raczej standardowo, ten Seagate
7200.11,którego mam, jaki¶ pewnie jeszcze jeden 1TB na SATA2-3 dokupię i
nagrywarka DVD-R/RW tudzież póĽniej może Blueray...
Sprzedawcy zapytam, chociaż w±tpię by aż tak poszli mi na rękę
(Komputronik).

--
Pozdrowienia
diverek