Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 14:06:48 MET

On Feb 15, 12:39 pm, diverek <USUN_divek...@op.pl> wrote:
> Witam
> Stara płyta wyzionęła ducha i stoję przed wyborem zupełnie nowej
> platformy z zamiarem 4-5 letniego użytkowania. Nie mam zbyt czasu, żeby
> czekać na nowe procesory i podstawki AMD czy Intela z uwagi na to, że PC
> oprócz gier i rozrywki służy również za biuro.
> Zestaw muszę budować od podstaw - został mi tylko HIS4770 (ta żwawsza
> wersja, któa BTW nieźle sobie radziła nawet z nowymi tytułami:) i
> Seagate SATA 500GB. Resztę trzeba dokupić.
> Wiem, że w AM3 już chyba nie warto inwestować bo pewnie w kwietniu/maju
> [...]

ztcw ivory bridge /nastepca sandy bridge/ ma dzialac na 1155- ale
tylko z chipsetami p67/h67 i z aktualizowanym biosem.
ile dyskow i napedow zamierzasz miec w owym kompie? bo moze sie
okazac, ze ow blad w czipsetach ciebie nie dotyczy (poszukaj sobie
szczegolow- jesli podlaczysz dysk/dvd do portow sata3 badz do 2 portow
sata2- wtedy nic nie bedzie, nie bedzie obnizonej wydajnosci etc.
zreszta- dowiedz sie od sprzedawcy, czy mozesz np kupic zestaw teraz i
pozniej najwyzej odeslac plytke glowna do wymiany na ta z poprawionym
czipsetem- zawsze warto sie zapytac, to nic nie boli).

szymon