Zestaw do oceny

Autor: rendziq <rendziq_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 08:10:19 MET

Witam,

Zbieram się do nabycia komputera, i po przeczytaniu różnych testów
benchmarków i opinii przymierzam się do czegoś takiego:

procesor AMD Phenom II Quad-Core 965 BOX Black Edition
chłodzenie Scythe Mugen 2 Rev. B
płyta główna Asus M4A89GTD PRO/USB3
karta graficzna GeForce with CUDA GTX 560Ti Gigabyte 1GB DVI&HDMI (PCI-
E) SuperOC
pamięć RAM Kingston HyperX DDR3 2X 2GB 1333MHz CL9 Blu
zasilacz OCZ ModXStream Pro 700W 80+ modular SLI PSU
obudowa SilentiumPC Gladius GD-800 Pure Black - bez
zasilacza
napęd DVD LG SuperMulti DVD+/-RW GH22NS50 bulk black (Serial Ata, bez
oprogr.)

Budżet: 3k PLN, ale zależy mi, żeby podzespoły kupić na miejscu (w
Łodzi) - w razie ewentualnej reklamacji chcę mieć sprzedawcę na
wyciągnięcie ręki, więc za komentarze "na allegro czasem bywa 50 zł
taniej" dziękuję :) Za to serdecznie proszę o opinie co do zestawu -
czy podzespoły są sensowne, czy też coś można zrobić lepiej? Sprzęt ma
służyć głównie do rozrywki.
Z góry dziękuję za opinie.

PS.
Jeśli ktoś zna dobry sklep w Łodzi to będę wdzięczny za namiary