Re: Odp: używany lapek z dobrymi rokowaniami

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 08:49:12 MET

> z uzywanego sprzetu imho warto brac tylko delle np. d610 d420 oraz hp
> z serii nc i nx
>
> acery wbrew pozorom tez nie sa zle - dlatego ze konstrukcje maja az
> do bolu prosta - o ile nie ma luzu na zawiasach i sprzet jest sprawny
> to szanse ze sam przestanie dzialac sa niewielkie

> acery wbrew pozorom tez nie sa zle - dlatego ze konstrukcje maja az
> do bolu prosta - o ile nie ma luzu na zawiasach i sprzet jest sprawny
> to szanse ze sam przestanie dzialac sa niewielkie

powiedz to acerom które ja widuje w pracy... urwane zawiasy,
odpadające klawisze i wycierająca się obudowa, wszystko trzeszczy od
nowości. Na kilkanaście sztuk nie wiem czy kilka dotrwało do konca
gwarancji w całości... a nikt sie u nas nie wyżywa na sprzęcie. HPki
używane tak samo i wygladają prawie jak nowe, tylko płyty główne im
padają...