Re: Zestaw do oceny

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 15:31:40 MET

Dnia 11-02-2011 o 08:10 rendziq napisał na pl.comp.pecet:

> Zbieram się do nabycia komputera, i po przeczytaniu różnych testów
> benchmarków i opinii przymierzam się do czegoś takiego:
>
> procesor AMD Phenom II Quad-Core 965 BOX Black Edition
> chłodzenie Scythe Mugen 2 Rev. B
> płyta główna Asus M4A89GTD PRO/USB3
> karta graficzna GeForce with CUDA GTX 560Ti Gigabyte 1GB DVI&HDMI (PCI-
> E) SuperOC
> pamięć RAM Kingston HyperX DDR3 2X 2GB 1333MHz CL9 Blu
> zasilacz OCZ ModXStream Pro 700W 80+ modular SLI PSU
> obudowa SilentiumPC Gladius GD-800 Pure Black - bez
> zasilacza
> [...]

Parę uwag. Phenom 965 występuje w wersji o TDP 125W i 140W, ale jak widać
na
zużyciu energii za bardzo Ci nie zależy. :). Płyta jest za zintegrowaną
grafiką,
potrzebna?
Pamięci brałbym o wysokich timingach, najlepiej CL7. Zasilacz taki kupiłem
(600W).
Został mi jeden kabelek. Teraz nie dopłaciłbym już do modułowego.

--
WiesłaW
Opera Mail