male ciche pc

Autor: adarek07 <adarek07_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Feb 2011 - 22:12:44 MET

Czesc,

Poszukuje malego, cichego pc, na ktorym moglbym sobie zainstalowac
linuxa i postawic mikroserver na jakims usbdrive (wiec calosc bedzie
dzialac bez hdd). Wymagania jakie mam odnosnie tego pc'cika to:
- ram - najmniej 128mb
- obsluga usb 2
- bez wentylatora (albo z mozliwoscia jego wylaczenia bez szkody dla
wnetrznosci)
- maly rozmiar (chociaz to nie jest najwazniejsze),
- tani (maksymalnie tani),
- male zuzycie pradu,
- mozliwosc zbootowania z usb.

Jakies pomysly? Poszukuje na googlach ale same jakies wspolczesne
netbooki albo inne wcale nie tanie sie znajduja a ja potrzebuje cos
naprawde taniego.

Z gory dzieki i pozdrawiam,
Darek.