Re: male ciche pc

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 12:07:21 MET

W dniu 10-02-2011 22:12, adarek07 rzecze:

> Jakies pomysly? Poszukuje na googlach ale same jakies wspolczesne
> netbooki albo inne wcale nie tanie sie znajduja a ja potrzebuje cos

Polecam HP ThinClient- ja mam 5520, ma dokładnie wszystko,
co wymieniłeś: 128 MB RAM, USB2 (4 gniazda), bezwentylatorowy,
boot z USB. Koszt ca 120 zł. U mnie działa (co prawda z dyskiem
PATA 2,5 cala wsadzonym do środka) na tym Lenny z serwerkiem
backupów (rsync), Samba, małe www (lighttpd), mldonkey,
a wcześniej jeszcze działał dodatkowo jako printserwer do HP 970Cxi
- wyrabiało się bez większych problemów.

--
Dominik (& kąpany)