Re: male ciche pc

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Feb 2011 - 22:26:22 MET

W dniu 2011-02-10 22:12, adarek07 pisze:
> Czesc,
>
> Poszukuje malego, cichego pc, na ktorym moglbym sobie zainstalowac
> linuxa i postawic mikroserver na jakims usbdrive (wiec calosc bedzie
> dzialac bez hdd). Wymagania jakie mam odnosnie tego pc'cika to:

Poszukaj czegoś na allegro w klasie Pentium III - dostaniesz za grosze.

> - ram - najmniej 128mb
> - obsluga usb 2
> - bez wentylatora (albo z mozliwoscia jego wylaczenia bez szkody dla
> wnetrznosci)
> - maly rozmiar (chociaz to nie jest najwazniejsze),
> - tani (maksymalnie tani),
> - male zuzycie pradu,
> - mozliwosc zbootowania z usb.

Tak naprawdę największy problem masz z tym USB2 bo takiej klasy sprzet
raczej bedzie miewał kłopoty z płynnym transferem. Ja zmontowałem takie
urządzenie jak ty chcesz na Cel400, 394MB RAM, zero wiatraków - z
zasilacza wyjąłem bo po co skoro cały sprzęt 40W?

> Jakies pomysly? Poszukuje na googlach ale same jakies wspolczesne
> netbooki albo inne wcale nie tanie sie znajduja a ja potrzebuje cos
> naprawde taniego.

Myślę ze w 100zł się zmieścisz.