Re: Internet 5Mb i stary laptop

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 06 Feb 2011 - 19:49:54 MET

"sTav" napisał:

> Napisałem wyraźnie że nie ma internetu, że technik - instalator przylazł
> bez laptopa a tylko z kablem ktory mogł być uwalony równie dobrze jak
> dekoder/modem tej sieci (UPC).
> Twoim zdaniem powinna sobie kupić drugi komputer albo poźyczać od sąsiada?

Tak. Od sąsiada lub od tego, komu uznała za stosowne zawracać głowę
problemem, który powinna rozwiązać firma świadcząca usługi, za co owa
znajoma wszak płaci.
Skoro z jakichś tajemniczych powodów nie chce egzekwować swoich praw od
usługodawcy, to koszty samodzielnej diagnostyki musi ponieść sama. Lub
frajer, któremu udało jej się wcisnąć ów problem.

> Zaprezentowałeś poziom podobny do tego technika z UPC.

Ale czego konkretnie oczekujesz? Że ktoś na odległość rozwiąże problem,
którego przyczyn nie umiał zdiagnozować na miejscu technik? Bez podpięcia
się z innym komputerem będzie to tak samo wiarygodne, jak tłumaczenia owego
technika.

JoteR