Re: Internet 5Mb i stary laptop

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sat 05 Feb 2011 - 22:42:40 MET

BETON wrote:
> Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> prz takiej ilosc informacji to nikt tu nie odpowie- Nie napisałeś
> cyz w ogole ma internet czy tylko nie moze osiagnać 5 Mbit ?
> Nie wepnie jakikolwiek komputer lub ten laptp i zobaczy na jakiej
> predkosci wynegocjowana jest predkosc ze słiczem.
> A potem dopiero mozna sprawdzać działanie neta...

Nie umiesz czytać?
Napisałem wyraźnie że nie ma internetu, że technik - instalator
przylazł bez laptopa a tylko z kablem ktory mogł być uwalony równie
dobrze jak dekoder/modem tej sieci (UPC).
Twoim zdaniem powinna sobie kupić drugi komputer albo poźyczać od
sąsiada?
Zaprezentowałeś poziom podobny do tego technika z UPC.

--
Pozdrowienia!
M.