Re: Internet 5Mb i stary laptop

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 00:59:56 MET

JoteR wrote:

> Ale czego konkretnie oczekujesz? Że ktoś na odległość rozwiąże
> problem, którego przyczyn nie umiał zdiagnozować na miejscu technik?
> Bez podpięcia się z innym komputerem będzie to tak samo wiarygodne,
> jak tłumaczenia owego technika.

Ja tutaj tylko pytałem o *sprzęt*!
A dokładnie: Czy jest możliwe że karta ethernet (o której wiedziałem
tyle tylko że pracowała w sieci ISP'a u poprzedniego właściciela
lapka), może nie pracować z prędkością 5Mbps.
I zresztą dostałem niemal natychmiast zwięzłą i treściwą odpowiedź: -
niemożliwe.
Wszystko inne było opisem sytuacji.
"Problem" już rozwiązany. Ten stary lapek z tą samą kartą już pracuje
na netspeed 10Mbps.

--
Pozdrowienia!
M.