Re: Laptop HP sie psuje... o co kaman?

Autor: BearBag <boxtomka_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Feb 2011 - 19:59:37 MET

Dnia Sun, 06 Feb 2011 12:45:26 +0100, Mateusz napisał(a):

> Model: HP 6530b

Tak jak koledzy piszą, HP przez dobre 2 lata produkowało wadliwe płyty i
teraz po około 2-3 latach od pojawienia sie ich na rynku wiekszosc laptopów
zaczyna padać. Na allegro jest tego wysyp, chyba wiecej uszkodzonych niż
sprawnych DV-ek jest. Sam mam DV6100 3 lata i na razie chodzi ale boje sie
każdego dnia... :/
Ratunek to tzn reballing ale to niestety min 300zł i tez nie rozwiązanie na
wieki.

Pozdrawia BearBag...