Temperatura laptopa

Autor: TM <trele.molere_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 08:13:18 MET

Witam

Mam sobie taki oto sprzecik Laptop HP 6710b (C2D T7200, 4GB RAM,
Vista Business 64bit). Niestety laptop jest glosny, a wlasciwie
wiatrak w nim non-stop chodzacy. Program speccy pokazuje temperature
procesora 80'. Gdy w profilach ustawie by uzywal maksymalnie 30%
procesora, temperatura spada do 65' i wiatrak kreci sie troche
wolniej.
Co dziwne ostatnio zmienialem w nim ram (2GB->4GB) i po wlozeniu
nowych kosci laptop przez jakis okres (nie wiem .. tydzien .. moze
dwa) dzialal bardzo cicho (niestety nie monitorowalem wtedy
temperatury). Aha .. wczesniej byl zainstalowany WindowsXP Prof
32bit, obecnie jak wyzej Vista Business 64bit. Pytanie co mozna
zrobic w tym temacie? Ostatnio sledzilem watek odnosnie podstawki
chlodzacej .. pytanie czy to cos pomoze? Opinie jak czytam sa
rozne .. jednym obniza temperature o 5' ... innym o 20'. Na allegro
te najtansze mozna kupic za 1zl, w komputroniku obecnie najtansza
jest za 17(z hakiem)zl. Mysle o najtanszej by nie wtopic kasy jak sie
okaze, ze to za wiele nie daje. A moze ktos posiada taki model
laptopa i moze cos wiecej napisac o temp?
Aha .. laptopa rozkrecalem (od gory, od dolu), wszystko
przeczyszczone.

Pozdrawiam

--
TM