Re: Temperatura laptopa

Autor: JP <bolek_at_lolek.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 10:09:02 MET

TM (trele.molere@op.pl) napisa?(a):

> Witam
>
> Mam sobie taki oto sprzecik Laptop HP 6710b (C2D T7200, 4GB RAM,
> Vista Business 64bit). Niestety laptop jest glosny, a wlasciwie
> wiatrak w nim non-stop chodzacy. Program speccy pokazuje temperature
> procesora 80'. Gdy w profilach ustawie by uzywal maksymalnie 30%
> procesora, temperatura spada do 65' i wiatrak kreci sie troche
> wolniej.
> Co dziwne ostatnio zmienialem w nim ram (2GB->4GB) i po wlozeniu
> nowych kosci laptop przez jakis okres (nie wiem .. tydzien .. moze
> [...]

Wariant1:
Mozesz sprobowac jak pisze kolega obok wyczyscic go odkurzaczem, jesli
komputer jest jeszcze na gwarancji, ja osobiscie uzywam do tego celu "strusiego
piora" ;-) Raczej go latwo nie zdobedziesz, ale moze znajdziesz pioro ptaka na
chodniku :p
Wlozyc je musisz w otwory radiatora, blasza za blaszka - w ten sposob ruszysz
kurz i poodklejasz go, potem odkurzacz i HEJA...

Wariant2:
Jesli komp juz po gwarancji to rozkrecaj ... WRRR nienawidze rozbierac HP -
wspolczuje...

--
Pozdrawiam
JP